فرم نظرسنجی از بیماران بستری
  1. شهروند گرامی با عرض سلام از اینکه مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س)را برای درمان خود انتخاب نموده اید،سپاسگزاریم و از خداوند منان سلامت و بهبود هر چه سریع تر شما را آرزومندیم. خواهشمندیم با پاسخ به سوالات زیر و ارائه نقطه نظرات سازنده خودمسئولین این مرکز را در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت یاری دهید.به شما اطمینان می دهیم اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید،به صورت محرمانه محفوظ خواهد ماند و از اطلاعات شما در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی در توان استفاده خواهد شد. با سپاس و آرزوی سلامتی - توجه: کلیه موارد مشخص شده با * تکمیل شود!
  2. فرد تکمیل کننده(*)
    ورودی نامعتبر
  3. الف- مشخصات فردی بیمار
  4. جنسیت(*)
    ورودی نامعتبر
  5. سن(*)
    ورودی نامعتبر
  6. نام بخش درمانی(*)
    ورودی نامعتبر
  7. مدت زمان بستری(*)
    ورودی نامعتبر
  8. میزان رضایتمندی خود را در موارد زیر اعلام فرمایید ( عدد 10 نشانگر بیشترین رضایتمندی و عدد یک نشانگر نارضایتی کامل می باشد )
  9. ب- پذیرش
  10. 1-عملکرد پرسنل پذیرش (*)
    ورودی نامعتبر
  11. 2-ارائه اطلاعات و راهنمایی مورد نیاز توسط پرسنل پذیرش(*)
    ورودی نامعتبر
  12. 3-نحوه برخورد و رعایت ادب و احترام توسط پرسنل پذیرش(*)
    ورودی نامعتبر
  13. ج-هتلینگ و امکانات رفاهی مرکز
  14. 1-نظافت و بهداشت بخش های بستری(*)
    ورودی نامعتبر
  15. 2-وجود علائم و تابلوهای راهنما جهت مراجعه به بخش ها و واحدهای مختلف(*)
    ورودی نامعتبر
  16. 3-رعایت سکوت و آرامش در بخش های بستری(*)
    ورودی نامعتبر
  17. 4- وضعیت سرویس های بهداشتی (*)
    ورودی نامعتبر
  18. 5-وضعیت ظاهر ی و امکانات اتاق های بستری (*)
    ورودی نامعتبر
  19. 6- ارائه امکانات مناسب جهت همراه بیمار(*)
    ورودی نامعتبر
  20. 7-کیفیت غذا(*)
    ورودی نامعتبر
  21. 8- وجود امکانات و تسهیلات جهت برآورده شده اعتقادات مذهبی و فرایض دینی (*)
    ورودی نامعتبر
  22. 9-برخورد مناسب و ارائه راهنمایی لازم توسط پرسنل انتظامات (*)
    ورودی نامعتبر
  23. د- خدمات پرستاری
  24. 1- برخورد مناسب و رفتار محترمانه کادر پرستاری (*)
    ورودی نامعتبر
  25. 2-ارائه اطلاعات و راهنمایی مورد نیاز توسط پرستار(*)
    ورودی نامعتبر
  26. 3-داشتن مهارت لازم در انجام خدمات پرستاری (*)
    ورودی نامعتبر
  27. 4-حضور به موقع پرستار بر بالین بیمار در موارد مورد نیاز(*)
    ورودی نامعتبر
  28. 5- رعایت حریم خصوصی در هنگام انجام خدمات بالینی (*)
    ورودی نامعتبر
  29. 6- احترام و توجه به عقاید مذهبی شما توسط کادر پرستاری(*)
    ورودی نامعتبر
  30. 7 – ارائه آموزش و راهنمایی لازم توسط کادر پرستاری در هنگام ترخیص(*)
    ورودی نامعتبر
  31. ه-پزشک معالج
  32. 1- برخورد مناسب و رفتار محترمانه پزشک معالج(*)
    ورودی نامعتبر
  33. 2-ارائه توضیحات و راهنمایی لازم راجع به بیماری (*)
    ورودی نامعتبر
  34. 3-دسترسی به پزشک معالج در هنگام نیاز(*)
    ورودی نامعتبر
  35. 4-برخورد مناسب و رفتار محترمانه دستیاران پزشک معالج (*)
    ورودی نامعتبر
  36. 5- کنترل و تسکین درد بیمار در حد امکان (*)
    ورودی نامعتبر
  37. و-خدمات پاراکلینیک
  38. 1-مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمات پاراکلینیک (رادیولوژی ، سونوگرافی،فیزیوتراپی و...)(*)
    ورودی نامعتبر
  39. 2- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل آزمایشگاه(*)
    ورودی نامعتبر
  40. 3- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل واحد تصویر برداری (رادیولوژی و سونوگرافی و سی تی اسکن و..)(*)
    ورودی نامعتبر
  41. 4- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل فیزیوتراپی(*)
    ورودی نامعتبر
  42. ز- ترخیص
  43. 1- برخورد مناسب و ارائه راهنمایی لازم توسط منشی بخش(*)
    ورودی نامعتبر
  44. 2-مدت زمان انتظار جهت انجام مراحل ترخیص (*)
    ورودی نامعتبر
  45. 3- برخورد مناسب و رفتار محترمانه پرسنل واحد درآمد(*)
    ورودی نامعتبر
  46. 4- برخورد مناسب و رفتارمحترمانه پرسنل صندوق (*)
    ورودی نامعتبر
  47. آیا این مرکز درمانی را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می کنید ؟(*)
    ورودی نامعتبر
  48. لطفا نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات در این مرکز را در کادر زیر درج فرمایید
    ورودی نامعتبر
  49. ارسال
شما اینجا هستید: صفحه اصلی