فرم نظرسنجی از بیماران سرپایی
  1. شهروند گرامی با عرض سلام از اینکه درمانگاه مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س)را برای درمان خود انتخاب نموده اید،سپاسگزاریم و از خداوند منان سلامت و بهبود هر چه سریع تر شما را آرزومندیم. خواهشمندیم با پاسخ به سوالات زیر و ارائه نقطه نظرات سازنده خودمسئولین این مرکز را در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت یاری دهید.به شما اطمینان می دهیم اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهید،به صورت محرمانه محفوظ خواهد ماند و از اطلاعات شما در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی در توان استفاده خواهد شد. با سپاس و آرزوی سلامتی - توجه: کلیه موارد مشخص شده با * تکمیل شود!
  2. الف- مشخصات فردی بیمار
  3. جنسیت(*)
    ورودی نامعتبر
  4. سن(*)
    ورودی نامعتبر
  5. در چه زمانی به درمانگاه مراجعه نمودید؟(*)
    ورودی نامعتبر
  6. نام درمانگاه(*)
    ورودی نامعتبر
  7. از چه طریقی نوبت گرفته اید؟(*)
    ورودی نامعتبر
  8. تاکنون چند بار یه درمانگاه این مرکز مراجعه نموده اید؟ (*)
    ورودی نامعتبر
  9. میزان رضایتمندی خود را در موارد زیر اعلام فرمایید ( عدد 10 نشانگر بیشترین رضایتمندی و عدد یک نشانگر نارضایتی کامل می باشد )
  10. ب- خدمات درمانی
  11. 1-نحوه دریافت نوبت (*)
    ورودی نامعتبر
  12. 2-برخورد مناسب و محترمانه منشی درمانگاه (*)
    ورودی نامعتبر
  13. 3-حضور به موقع پزشک در درمانگاه (*)
    ورودی نامعتبر
  14. 4- مدت زمان انتظار جهت ویزیت (*)
    ورودی نامعتبر
  15. 5- برخورد مناسب و رفتار محترمانه پزشک معالج(*)
    ورودی نامعتبر
  16. 6- برخورد مناسب و رفتار محترمانه دستیاران پزشک (*)
    ورودی نامعتبر
  17. 7- کیفیت و مدت زمان ویزیت (*)
    ورودی نامعتبر
  18. 68-رعایت حریم خصوصی در هنگام انجام معاینه و سایر خدمات درمانی(*)
    ورودی نامعتبر
  19. ج- واحدهای پشتیبانی و امکانات رفاهی
  20. 1-نظافت و بهداشت درمانگاه(*)
    ورودی نامعتبر
  21. 2-وجود علائم و تابلوهای راهنما جهت مراجعه به واحدهای مختلف(*)
    ورودی نامعتبر
  22. 3- وضعیت سرویس های بهداشتی(*)
    ورودی نامعتبر
  23. 4- امکانات رفاهی درمانگاه (صندلی های انتظار -آبسرد کن – آسانسور-عابر بانک و....)(*)
    ورودی نامعتبر
  24. 5-برخورد و رفتار محترمانه پرسنل صندوق(*)
    ورودی نامعتبر
  25. 6-برخورد مناسب و ارائه راهنمایی لازم توسط پرسنل انتظامات (*)
    ورودی نامعتبر
  26. 7 – رفتار محترمانه و ارائه راهنمایی مناسب توسط پرسنل واحد اطلاعات (*)
    ورودی نامعتبر
  27. د- د-خدمات پاراکلینیک
  28. 1-مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمات پاراکلینیک (رادیولوژی ، سونوگرافی،فیزیوتراپی و...)(*)
    ورودی نامعتبر
  29. 2- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل آزمایشگاه(*)
    ورودی نامعتبر
  30. 3- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل واحد تصویر برداری (رادیولوژی و سونوگرافی و سی تی اسکن و..)(*)
    ورودی نامعتبر
  31. 2-ارائه توضیحات و راهنمایی لازم راجع به بیماری (*)
    ورودی نامعتبر
  32. 4- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل فیزیوتراپی(*)
    ورودی نامعتبر
  33. 5- نحوه برخورد و عملکرد پرسنل داروخانه (*)
    ورودی نامعتبر
  34. 6- مدت زمان انتظار برای جوابدهی واحدهای پاراکلینیک (آزمایشگاه و واحدهای تصویر برداری )(*)
    ورودی نامعتبر
  35. در صورت نیاز به خدمات درمانی آیا تمایل به مراجعه مجدد به درمانگاه این مرکز را دارید ؟ (*)
    ورودی نامعتبر
  36. لطفا نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات در این مرکز را در کادر زیر درج فرمایید
    ورودی نامعتبر
  37. ارسال
شما اینجا هستید: صفحه اصلی