اموراداری ورفاه کارکنان |
شرح وظايف: 1-انجام فعاليت هاي اداري لازم جهت شروع به كار افراد جديدي كه از طرف واحد برنامه ريزي و جذب، جذب شده شغل مورد نظر به آنها اختصاص يافته است، مشتمل بر مواردي نظيري : - دريافت مدارك مورد نياز - بررسي مدارك از نظر صحت مندرجات و كامل بودن آن - تشكيل پرونده - درخواست انجام مراحل قانوني - ساير مراحل تا تهيه حكم پرسنلي 2- انجام مقدمات قانوني و اداري در زمينه عقد قراردادهاي تمام وقت، پاره وقت و استخدامي با افراد جذب شده و اعلام شده از طرف واحد برنامه ريزي و جذب و ارسال قراردادهاي تهيه شده به واحد مذكور جهت امضاء و مبادله قرارداد با طرف هاي مقابل 3-طرح ريزي برنامه ها و سيستم هاي توسعه سلامت و رفاه كاركنان و خانواده ايشان شامل : - طراحي، تدوين و بروزآوري شاخص هاي سلامت جسم و روان منابع انساني در حوزه هاي مختلف شغلي و تهيه دستورالعمل هاي اندازه گيري اين شاخص ها. - طراحي و اجراي برنامه هاي آموزشي براي آگاه سازي كاركنان از فاكتورها و روش هاي ارتقاي سلامت و بهداشت جسمي و رواني - سياست گذاري و بودجه بندي جهت رسيدگي به مسايل درماني و بيمه كاركنان و اخذ تاييديه از مديريت ارشد بيمارستان و ابلاغ به واحد هاي ذيربط جهت اجرا - پيگيري، پشتيباني و حمايت مادي و معنوي از كاركنان بيمارستان در مواردي كه براي فرد يا اعضاي خانواده وي اتفاقات يا حوادث ناگواري پيش مي آيد - طرح ريزي برنامه هاي آموزشي مختلف در زمينه هاي سلامت، بهداشت، مسايل رواني و ... براي كاركنان و خانواده ايشان - طرح ريزي برنامه هاي رفاهي و تفريحي براي كاركنان و خانواده ايشان شامل : برگزاري اردو، در اختيارگذاشتن هتل در سفرهاي دوره هاي، برگزاري جشن هاي اعياد يا مناسبت هاي مذهبي، ملي و يا سازماني با حضور كاركنان و ساير برنامه هاي مثل استخر، سينما، تئاتر و ... - برنامه هاي تقدير از فرزندان موفق كاركنان در زمينه هاي علمي ، آموزشي و ... - طرح ريزي، پيشنهاد به مديريت ارشد، اخذ توافق و ابلاغ برنامه هاي ارائه سبد كالا و ارزاق به كاركنان در اعياد و جشن هاي مذهبي، ملي و يا سازماني 4-برنامه ريزي اجرايي و انجام امور مربوط به مباحث منابع انساني كه از طرف واحد هاي ذيربط در مديريت منابع انساني، طرح ريزي شده و جهت اجرا به واحد اداري و رفاه كاركنان ارجاع داده مي شود. 5-طراحي، توسعه و ايجاد پايگاههاي داده و بانك هاي اطلاعاتي مورد نياز جهت ثبت سوابق و اطلاعات به وجود آمده و تجربيات كسب شده در طول انجام فعاليت هاي واحد و ارائه آن به واحد مديريت دانش و يادگيري سازماني (معاونت برنامه ريزي و توسعه) و اخذ تاييديه و انجام هماهنگي هاي لازم و اصلاحات مورد نياز و ... 6-ساير وظايف محوله بنا به شرايط و اقتضائات مختلف
|
آخرین بروز رسانی در شنبه, 16 دی 1391 ساعت 13:32 |