سوپروايزر آموزشي

   

نام و نام خانوادگی:

فروزان عبدالهي

abdolahi

سمت:

سوپروايزر آموزشي 

تحصيلات:

كارشناسي ارشد پرستاري

تلفن:

 2093

پست الکترونیک:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مسير دستيابی دفتر:

طبقه همکف - ضلع شمالی غربي

 

 

نام و نام خانوادگی:

افسانه پيرنيا

abdolahi

سمت:

سوپروايزر آموزشي

تحصيلات:

كارشناسي ارشد پرستاري

تلفن:

2093

پست الکترونیک:

 

مسير دستيابی دفتر:

طبقه همکف - ضلع شمالی غربي

 

 

   

نام و نام خانوادگی:

زرين تن  ساز

tansaz

سمت:

سوپروايزر آموزشي 

تحصيلات:

كارشناسي ارشد پرستاري

تلفن:

 2404

پست الکترونیک:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مسير دستيابی دفتر:

طبقه همکف - ضلع شمالی غربي

 

 

شرح وظايف :

سوپروايزر آموزشي مسئوليت فعاليت آموزشي و پژوهشي پرسنل را در جهت اهداف سازمان برعهده دارد. شرح وظايف سوپر وايزر آموزشي بر اساس اصول مديريت با تكيه بر رعايت منشور حقوق مددجو و بر اساس استانداردهاي مراقبتي به شرح زير ميباشد:

1- تعيين اهداف آموزشي

2- تعيين نيازهاي آموزشي

3- اولويت بندي نيازهاي آموزشي

4- تدوين برنامه هاي آموزشي

5- اجراي برنامه هاي آموزشي

6- تهيه و تنظيم ابزار مناسب جهت ارزيابي عملكرد

7- هماهنگي در اجراي برنامه ريزي دانشجويان و كارورزان

8- پيشنهاد تهيه كتب . مجلات. جزوات و وسايل كمك آموزشي جهت ارتقا سطح آگاهي كاركنان

9- تشكيل كميته آموزشي و پژوهشي

10-  ارائه تازه ها و نتايج تحقيقات جديد

11-  همكاري و مشاركت در انجام طرح هاي پژوهشي

12-  ارزيابي اثر بخشي آموزشهاي انجام شده

13-  شركت در كميته هاي مركز

14-  بررسي رضايتمندي مددجويان

15-  بررسي رضايتمندي كاركنان

 

 روند كار آموزش پرسنل

اين مركز داراي دو سوپر وايزر آموزشي مي باشد كه برنامه ريزي آموزشي كاركنان درمان را متناسب با نيازهاي مركز انجام ميدهند. اين برنامه ريزي با توجه به چهار عامل مطالعه، بازديدها، فرم هاي ارزشيابي و پرسشنامه هاي تعيين اولويت انجام مي شود.

سوپروايزرهاي آموزشي با توجه به نياز سنجي و ارزشيابي هاي انجام شده عناوين آموزشي مورد نياز مركز را استخراج و ليست اولويت هاي آموزشي را تهيه مينمايند. در گام بعدي رابط آموزشي عناوين اولويتهاي مركز را با عناوين اعلام شده از طرف واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه مطابقت ميدهد.

گام بعدي تعيين برنامه كلاسها مي باشد. كه عوامل زيادي در اين كار موثر مي باشد. مطابقت زمان كلاسها با زمان مورد نظر پرسنل و مدرس آن، هماهنگي با واحد سمعي بصري براي اختصاص كلاس و امكانات لازم براي تشكيل كلاس، بعمل مي آيد.

پس از تعيين برنامه و به صورت فصلي جهت هر دوره آموزشي فرم 26 تكميل و جهت امتيازگيري و تاييد به زير كميته هاي تخصصي ارسال ميگردد.

ارزشيابي دوره ها نيز به سه روش صورت مي پذيرد:

1-  آزمون قبل از تشكيل دوره

2-  آزمون پس از تشكيل دوره

3-  بازديد از بخشها

مرحله بعدي صدور گواهي آموزشي مي باشد كه جهت پرسنلي كه پس از شركت در كلاس حداقل امتياز را كسب نموده باشند، در برنامه تحت وب گواهي شركت در كلاس صادر ميگردد.

 

در اين قسمت انجام آموزش با چهار روش صورت مي پذيرد:

1- آموزشهاي اختصاصي مركز:

برخي از آموزشهايي كه به كاركنان مركز داده مي شود به واسطه روال كار دروني و يا سياست هاي اختصاصي مركز مي باشد؛ مانند آموزش كار با دستگاه هاي خاص كه در مركز از آن استفاده ميگردد.

 

2- آموزشهاي ضروري جهت انجام امور محوله:

بعضي از آموزش ها براي انجام امور محوله توسط كاركنان مركز ضروري ميباشد آموزش وظايف كاري .آموزش تجهيزات پزشكي و آموزش نرم افزارهاي اختصاصي مركز از اين دسته آموزشها ميباشد

 

3- آموزش وظايف كاري:

كاركنان مركز با توجه به سمت و نقش سازماني خود وظايفي را به عهده دارند. هريك از كاركنان براي انجام وظايف خود يك روند كاري را انجام مي دهند. تغيير سمت يا نقش، ورود كاركنان تازه كار و همچنين تغيير روندهاي كاري موجب نياز به آموزش وظايف كاري و روندهاي مربوط به آن مي گردد.

 

4- آموزشهاي چهره به چهره

آموزش چهره به چهره يكي از روشهايي است كه براي ارتقا سطح دانش پرسنل در مركز اجرا مي گردد.

سوپروايزر هاي آموزشي به صورت دوره اي در بخشها حضور مي يابند و اقدام به آموزش پروسيجرها و نكات پرستاري به پرستاران مي نمايند.

 

برگزاري آزمونهاي عمومي و تخصصي جهت كاركنان مركز

برگزاري آزمون هاي عمومي و تخصصي كه از طرف واحد آموزش كاركنان و يا معاونت هاي دانشگاه اعلام مي گردد، از ديگر فعاليت هاي اين واحد مي باشد.

 

تقويم هاي آموزش

تقويم آموزش هاي درون بخشي بخش هاي باليني 95

تقويم آموزشي شش ماهه اول 1395

تقويم آموزشي شش ماهه دوم 1394

تقويم آموزشي سال 1394

 تقويم جلسات رابطين آموزشي 1394

تقويم آموزشي بخش هاي باليني و اداري 1393

تقویم آموزشی 1390

 

مطالب آموزشي  

 مطالب اختصاصی

 

 

**********************************

 

جزوات آموزشی کلاس های سال 95

 

آموزش کاربری پمپ سرنگ sp500

 

آموزش کاربردی پمپ سرنگ OT-701

 

راهنمای استفاده از دستگاه الکتروشوک

 

الکتروشوک

 

تفسیر گازهای خون شریانی ABG

 

 آسم

 

بیماری مزمن انسدادی ریه COPD

 

آموزش تفسیر الکتروکاردیوگرام

 

اورژانس های قلبی عروقی

 

تعادل آب و الکترولیت ها, اختلالات, درمان ها و مراقبت های پرستاری

 

آنفولانزای خوکی H1N1

 

ادم حاد ریه

 

مانیتورینگ توسط پالس اکسیمتری

 

**********************************

 

 

 الزامات شغلي در اعتباربخشي 1394

 نمونه سوالات آزمون الزامات شغلي در اعتباربخشي 

 بسته آزمون الزامات اعتباربخشی در سال 1392

 شاخص هاي عملكرد آموزشي مركز  سال 1390

اصول گزارش نويسي پرستاري

اكسيژن تراپي

محاسبات دارويي

مراقبت نوين از انواع زخم

بسته آموزشي خطاهاي دارويي

بسته آموزشي سپاس 94

مستندات پرستاري

محاسبات دارويي

خطاي پرستاري  

مستندسازي گزارشات پرستاري

استاندارد نمونه گيري

قانون  

رضايت -برائت  

حفاظت فردي  

احيا قلب و ريه  

آسیستول

احیای اولیه

احیای پیشرفته

احیای نوزاد

پرستار در برابر قانون

حاکمیت بالینی

داروهای احیا

روش نمونه گیری استاندارد

گزارش نویسی

پایداری داروها

راهنمای بالینی پرستاری 1

راهنمای بالینی پرستاری 2

راهنمای بالینی پرستاری 3

راهنمای بالینی پرستاری 4

راهنمای بالینی پرستاری 5

آريتمي هاي دهليزي

آريتمي هاي بطني

اخلاق پرستاري

شوك

استانداردهاي مراقبتي باليني و غيرباليني

آتش نشان داوطلب

شما اینجا هستید: صفحه اصلی ساختار بیمارستان معاونت درمان مديريت خدمات پرستاری سوپروايزر آموزشي

اصفهان - بزرگراه شهید کشوری - بلوار صفه - مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) کدپستی: 8174675731