مديريت خدمات پشتیبانی
- توضیحات
- زیر مجموعه: معاونت پشتیبانی وتوسعه
- آخرین به روز رسانی در 06 بهمن 1398
- منتشر شده در 15 آبان 1389
- بازدید: 14900
نام و نام خانوادگی: |
هادي صفري |
|
سمت: |
سرپرست اداره خدمات پشتیبانی |
|
تحصيلات: |
كارشناسي مديريت |
|
تلفن: شماره مستقیم: |
2017-2018 36201500 |
|
مسير دستيابی دفتر: |
طبقه همكف - ورودي يك |
|
*ارسال پیغام در صندوق ارتباط با مدیریت خدمات پشتیبانی*
پيغام مدیر واحد :
نيل به نظام صحيح و كارآمد با ارتقاء مستمر کيفيت و اصلاح مداوم فرايندها و ارائه خدمات مورد نياز به مردم همگام با طرح تكريم ارباب رجوع، همواره مورد نظر و تاكيد اين مديريت بوده است.
اهداف مديريت خدمات پشتیبانی:
- همگام سازي فعاليتها و اقدامات در راستاي جهاد اقتصادي با کنترل و کاهش هزينه های غير ضروری و اصلاح مداوم فرايندهاي حوزه ي مديريتي
- ارتقاء مستمر کيفيت خدمات اداری و حرفه اي
- ارتقاء رضايتمندي ارباب رجوع، پرسنل ومسئولين از حوزه ي مديريتي
- دستيابی به کالا و خدمات (با کيفيت برتر و با سرعت نازلتر)
- تلاش و برنامه ريزی برای دستيابی به اهداف مديريتی
- ارتقاء كارايي و اثربخشي در حوزه هاي مديريتي با پايش فعاليتها و نظارت بر آن
شرح وظايف:
- ایجاد هماهنگی بین امور ستادی با وظایف و مسئولیت های اصلی به منظور دستیابی هر چه سریعتر به هدفهای مورد نظر
- نظارت بر حسن جريان كليه امور واحدهاي تحت سرپرستي.
- صدور دستورات لازم به منظور ايجاد هماهنگي بين واحدهاي تحت پوشش.
- سازماندهي فعاليتهاي مربوط و تقسيم كار و تعيين وظائف و حدود مسئوليت و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي.
- تعيين خط مشي واحدهاي تحت سرپرستي طبق اهداف تعيين شده مركز و نظارت بر حسن اجراي آن.
- صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه.
- شركت در كميسيونها، سمينارها و جلسات مختلف و تهيه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق
- نظارت برحسن انجام وظیفه کارشناسان حوزه مدیریت خدمات اداري و حرفه اي.
- نظارت، بررسي و تأييد كاركرد شركتهاي طرف قرارداد و تنظيم چك ليست ارزشيابي آنها
- برنامه ریزی لازم به منظور ایجاد محیط مناسب کاری در سازمان و برقراری حسن تفاهم بین کارکنان.
- همکاری و اقدام در تهیه و تنظیم نمودارهای سازمانی و تشکیلات تفصیلی سازمان و به روز نگهداشتن آن.
- طراحی، توسعه، ایجاد و بروز آوری پایگاه های داده و بانک های اطلاعاتی لازم جهت ثبت و ضبط اطلاعات پایه و تفضیلی مورد نیاز به منظور اجرای هر چه موثرتر و کارآمدتر وظایف حوزه مديريتي
- طراحی، توسعه و ایجاد اولیه پایگاه های داده و بانک های اطلاعاتی مورد نیاز جهت ثبت سوابق و اطلاعات به وجود آمده و تجربیات کسب شده در طول انجام فعالیت های واحد سازمانی و ارائه آن به واحد مدیریت برنامه ريزي و ارزيابي عملكرد
- بروز آوری پایگاه های داده و بانک های اطلاعاتی مذکور در بند قبل
- تهیه و تنظیم گزارشها و آمارهای منظم از وضعیت اداری و پرسنلی واحد و ارائه آن به مافوق مربوطه.
- رعایت کلیه آیین نامه ها و دستور العملهای سازمان در موارد تعیین شده.
- بررسی تحقیقات اداری کارکنان در سطح سازمان و تهیه گزارش لازم به مدیریت
- انجام سایر امور محوله و مربوط بنا به تشخیص و ارجاع به مقام مافوق