واحد سنجش رضايت مشتريان
- توضیحات
- زیر مجموعه: هیئت امنا
- آخرین به روز رسانی در 02 آبان 1396
- منتشر شده در 10 فروردين 1390
- بازدید: 9074
شرح وظايف:
1. طراحي، تدوين و به روزآوري مجموعه سياست ها و فرايندهاي سنجش رضايت مشتريان
2. طراحي و اصلاح فرم ها و پرسشنامه هاي استاندارد بر اساس مباني و روش هاي تحقيق و اصول علمي
3. تهيه برنامه هاي عملياتي مناسب براي انجام فعاليت هاي مربوط به فرايند هاي سنجش رضايت مشتريان نظير:
- نحوه توزيع و تكميل پرسشنامه ها
- زمان و مكان توزيع پرسشنامه ها
- تعداد پرسشنامه ها
4. انجام كليه اقدامات و هماهنگي هاي لازم جهت انجام نظرسنجي ،تكميل و جمع آوري پرسشنامه ها
5. انجام كليه اقدامات لازم جهت تحليل محتوا و جمع بندي نتايج پرسشنامه ها
6. ارائه گزارش هاي توصيفي، تحليلي و شماتيكي به دست آمده به واحد ها و مراجع ذي ربط به منظور استفاده در تصميم گيري هاي سازماني
7. طراحي و ايجاد و به روز آوري پايگاه هاي داده و بانك هاي اطلاعاتي جهت ثبت اطلاعات پايه