بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از پروژه توسعه اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)
با آغاز عملیات بتنریزی فونداسیون ساختمان جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، روز جمعه، بیست و نهم خرداد ماه، دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه دکتر مینو موحدی رئیس بیمارستان، دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس امیر نساجی رئیس گروه مدیریت طرحهای عمرانی دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی و بیمارستانی از پروژه توسعه اورژانس بیمارستان بازدید کردند. دکتر موحدی در این بازدید ضمن قدردانی از حمایتهای ریاست دانشگاه در روند بازسازی بخشهای مختلف، اظهار داشت: "اجرای این پروژه توسط قرارگاه محرومیتزدایی ارتش، با هدف اساسی افزایش ظرفیت پذیرش بیماران، کاهش زمان انتظار، بهبود فرآیندهای درمانی و ارتقاء زیرساختهای فوریتهای پزشکی صورت میپذیرد. این امر به ویژه در یکی از پرترددترین اورژانسهای کشور، اهمیتی دوچندان دارد." دکتر شیرانی نیز در این خصوص اظهار داشت: "توسعه و نوسازی اورژانس بیمارستان الزهرا(س) گامی حیاتی در راستای تعهد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ارتقاء سلامت و ارائه خدمات درمانی با کیفیت است. ما بر این باوریم که زیرساختهای مدرن و کارآمد، سنگ بنای ارائه خدمات فوریتهای پزشکی در تراز جهانی است و این پروژه، نقطه عطفی در مسیر دستیابی به این هدف خواهد بود. تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی، کاهش فشارهای احتمالی بر کادر درمانی و فراهم آوردن محیطی امن و استاندارد برای بیماران، از اولویتهای اصلی ما در این طرح است."