بررسی مسائل فرهنگی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) با تأکید بر ترویج ارزشهای دینی و حرفهای
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، جلسه بررسی و هماندیشی پیرامون مسائل فرهنگی این مرکز با حضور دکتر اعظم ظفربخش معاون فرهنگی، حجتالاسلام سعید سلطانیان مسئول دفتر نسیم مهر، منیژه نصراصفهانی مدیر خدمات پرستاری، امین قهرماندوست مسئول بسیج کارکنان، محمدرضا شمس سرپرست اداره منابع انسانی و جمعی از سرپرستاران و مسئولان واحدهای مختلف مرکز برگزار شد. در ابتدای این نشست، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، بهویژه شهدای خدمت و رهبر شهید، فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفته و هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشتند. در ادامه، حاضران با تأکید بر نقش فرهنگسازی در ارتقای کیفیت خدمات سلامت و تقویت فضای معنوی و حرفهای محیط کار، به بررسی مهمترین موضوعات فرهنگی مرکز پرداختند. عفاف و حجاب، رعایت پوشش حرفهای و متناسب با شأن محیط درمانی، توجه به ارزشهای اخلاقی و اسلامی، حفظ کرامت انسانی در تعامل با بیماران و همراهان، ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری و همچنین اهتمام به شعائر و مناسبتهای مذهبی از جمله محورهای مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود. در این جلسه، بهمنظور ایجاد انسجام بیشتر در اجرای برنامههای فرهنگی، مقرر شد از هر بخش یک نفر به عنوان رابط فرهنگی معرفی شود تا ضمن پیگیری برنامهها و فعالیتهای فرهنگی، زمینه مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در این حوزه را فراهم آورد.