رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه کمیته تیم اجرایی و بهبود کیفیت مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، جلسه کمیته تیم اجرایی و بهبود کیفیت روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۴ در محل سالن جلسات دفتر ریاست با حضور دکتر کیهان گلشنی معاون درمان، دکتر عباسعلی طرفه معاون آموزشی، هاجر فدایی مسئول واحد بهبود کیفیت و دبیر کمیته، به همراه سایر اعضای این کمیته برگزار گردید. در این نشست، موضوع استقرار سنجه‌های اعتباربخشی در درمانگاه‌های سرپایی و چالش‌هایی مثل عدم حضور اتند در درمانگاه‌ها، حضور کمتر از دو ساعت اتند در هر نوبت کاری، کندی عملکرد سامانه‌ها و قطعی مکرر سیستم‌ها و همچنین مغایرت اطلاعات بین سامانه تیراژه و سامانه آواب بررسی شد. که این موارد، ضمن ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی، مانعی جدی در مسیر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به شمار می‌روند. در این جلسه، دکتر گلشنی اظهار داشت: «ارتقای کیفیت در فرآیندهای درمانی نیازمند همکاری و همراهی تمامی ارکان مجموعه است و رفع نواقص موجود و بهینه‌سازی سیستم‌ها، نقش کلیدی در تحقق این هدف خواهد داشت.» دکتر طرفه ضمن اشاره به ضرورت هماهنگی بین بخش‌های آموزشی و درمانی بیان داشت: «ارتباط تنگاتنگ و مستمر بین تیم‌های درمان و آموزش، از اولویت‌های ماست تا بتوانیم علاوه بر ارتقاء کیفیت خدمات، بستری مناسب برای آموزش مستمر و تخصصی فراهم آوریم.» این نشست برای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی برگزار و تصمیمات جهت رفع مشکلات موجود اتخاذ گردید تا مسیر تعالی و توسعه کیفی این مرکز بیش از پیش هموار گردد.