برگزاری کمیته اخلاق پزشکی در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، کمیته اخلاق پزشکی این مرکز روز پنجشنبه بیست و هشتم خرداد ماه با حضور دکتر اعظم ظفربخش معاون فرهنگی و دبیر کمیته اخلاق پزشکی، دکتر کیهان گلشنی معاون درمان، حجت الاسلام سعید سلطانیان مسئول دفتر نسیم مهر و دیگر اعضای کمیته، در سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد. در ابتدای این جلسه، دکتر ظفربخش ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم الحرام و تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: «رعایت اصول اخلاق پزشکی و توجه به شئونات فرهنگی و اداری، از مهمترین مؤلفههای ارتقای سلامت معنوی در محیطهای درمانی است و اجرای دقیق این شاخصها نیازمند همکاری و همافزایی تمامی واحدهاست. در ادامه، مصوبات کمیته قبل مطرح و درخصوص مشکلات تلفن گویای مرکز جهت رزرو و ثبت نوبت درمانگاه، مشکلات موجود در ثبت نسخ الکترونیکی بیماران بستری، افشای اسرار بیماران خاص از منظر قوانین و مقررات، پوشش حرفه ای اساتید و فراگیران در بخش های بالینی، شکایت واصله از واحد فیزیوتراپی و حضور ضابطین سازمان زندان ها در اتاق های عمل تبادل نظر و تصمیم گیری شد.