تقدیر از دو راننده برتر سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، در مراسمی با هدف قدردانی از رانندگان متعهد و مسئولیتپذیر سرویسهای ایاب و ذهاب کارکنان، از آقایان ابراهیم فرید نژاد راننده خط ۲۱ و مجتبی محرابی راننده خط ۵۱ سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد. این مراسم با حضور دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، فروغالسادات موسوی خواه سرپرست اداره خدمات پشتیبانی، سعید نصر مسئول روابط عمومی، اکبر نامداری مسئول واحد نقلیه و مدیران شرکت ایاب و ذهاب برگزار گردید. دکتر کریمی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای بیوقفه رانندگان گفت: «خدمات صادقانه و مسئولانه رانندگان نقش کلیدی در تسهیل امور و ارتقاء کیفیت فعالیتهای مرکز ایفا میکند و امید است این روند مستمر باشد.» خانم موسوی خواه نیز اظهار داشت: «حفظ نظم، ایمنی و کیفیت در خدمات حمل و نقل، از اولویتهای مجموعه بوده و همکاری و تعهد این رانندگان نمونه، الگویی ارزشمند برای دیگر همکاران محسوب میشود.» در ادامه رییس شرکت ایاب و ذهاب گفت: «تعهد و دقت این عزیزان، تضمینی برای ایمنی و رضایت کارکنان است. این تقدیر نمادی از ارزشمندی تلاشهای ایشان بوده و مقرر شده است که به منظور ارتقاء کیفیت خدمات، هر ماه از دو راننده برتر به صورت رسمی تجلیل به عمل آید.» برنامه تجلیل از دو راننده نمونه در راستای افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل مرکز در هر ماه انجام خواهد شد.