گرامیداشت روز ملی بهبود کیفیت در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س)، آیین گرامیداشت روز ملی بهبود کیفیت صبح روز یکشنبه ۱۸ آبانماه با حضور دکتر مینو موحدی رئیس بیمارستان، دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر کیهان گلشنی معاون درمان و جمعی از مدیران و مسئولان مرکز در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد. در آغاز مراسم، دکتر موحدی ضمن تبریک این روز، به اهمیت نهادینهسازی فرهنگ بهبود کیفیت در نظام سلامت اشاره کرد و گفت:«بهبود کیفیت، رویکردی مستمر و سازمانی است که با تلاش جمعی کارکنان معنا مییابد و زمینه ارتقای اعتماد بیماران و بهبود خدمات درمانی را فراهم میسازد.» سپس دکتر کریمی اظهارداشت: «همافزایی میان واحدها و مدیریت هدفمند منابع، اساس توسعه خدمات کارآمد در بیمارستان است و دستیابی به درجه یک عالی در اعتباربخشی از اهداف اصلی مجموعه در مسیر ارتقای کیفیت محسوب میشود.» در ادامه، دکتر کیهان گلشنی نیز تصریح کرد:«ارتقای ایمنی بیماران، بهبود فرآیندهای درمانی و افزایش رضایتمندی مراجعان، محور اصلی برنامههای کیفیت در مرکز الزهرا (س) است.» در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانم هاجر فدایی مسئول واحد بهبود کیفیت و خانم مهلا اسلامیفرد کارشناس این واحد، به پاس تلاشهای ارزشمند و خدمات شایسته ایشان تجلیل به عمل آمد و با اهدای گل و شیرینی، این روز گرامی تبریک گفته شد