با آغاز عملیات بتنریزی فونداسیون ساختمان جدید اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، روز جمعه، بیست و نهم خرداد ماه، دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه دکتر مینو موحدی رئیس بیمارستان، دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس امیر نساجی رئیس گروه مدیریت طرحهای عمرانی دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی و بیمارستانی از پروژه توسعه اورژانس بیمارستان بازدید کردند. دکتر موحدی در این بازدید ضمن قدردانی از حمایتهای ریاست دانشگاه در روند بازسازی بخشهای مختلف، اظهار داشت: "اجرای این پروژه توسط قرارگاه محرومیتزدایی ارتش، با هدف اساسی افزایش ظرفیت پذیرش بیماران،
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، جلسه بررسی و هماندیشی پیرامون مسائل فرهنگی این مرکز با حضور دکتر اعظم ظفربخش معاون فرهنگی، حجتالاسلام سعید سلطانیان مسئول دفتر نسیم مهر، منیژه نصراصفهانی مدیر خدمات پرستاری، امین قهرماندوست مسئول بسیج کارکنان، محمدرضا شمس سرپرست اداره منابع انسانی و جمعی از سرپرستاران و مسئولان واحدهای مختلف مرکز برگزار شد. در ابتدای این نشست، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، بهویژه شهدای خدمت و رهبر شهید، فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفته و هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی دا
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، دوره آموزشی «همکاری بینفردی و کار تیمی» با محوریت تبیین و تقویت اصول اخلاق حرفهای، با حضور رابطان آموزشی واحدهای پاراکلینیک، پشتیبانی و اداری این مرکز برگزار شد. این دوره با تدریس دکتر فرهاد صبوری، سرپرست مرکز مشاوره مبتنی بر سبک ایرانی ـ اسلامی، و خانم کاظمی، روانشناس بالینی مرکز، برگزار شد و طی آن شرکتکنندگان با مفاهیم و مهارتهای کاربردی در حوزه تعاملات حرفهای، ارتباطات مؤثر و کار گروهی آشنا شدند. در این برنامه آموزشی بر این نکته تأکید شد که در دنیای امروز، مهارتهای فنی و تخصصی زمینه ورود افراد به سازمانها را فراهم میکنند، اما آ
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، کمیته اخلاق پزشکی این مرکز روز پنجشنبه بیست و هشتم خرداد ماه با حضور دکتر اعظم ظفربخش معاون فرهنگی و دبیر کمیته اخلاق پزشکی، دکتر کیهان گلشنی معاون درمان، حجت الاسلام سعید سلطانیان مسئول دفتر نسیم مهر و دیگر اعضای کمیته، در سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد. در ابتدای این جلسه، دکتر ظفربخش ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم الحرام و تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: «رعایت اصول اخلاق پزشکی و توجه به شئونات فرهنگی و اداری، از مهمترین مؤلفههای ارتقای سلامت معنوی در محیطهای درمانی است و اجرای دقیق این شاخصها نیازمند همکاری و
السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
به گزارش روابط عمومي مركز آموزشي درماني الزهرا(س)، مراسم جشن بازنشستگی و تکریم سیدمجتبی هاشمی کارشناس اداره مدارک پزشکی، روز دوشنبه ۲۵ خردادماه با حضور دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت الاسلام سعید سلطانیان مسئول دفتر نسیم مهر، فروغ السادات موسوی خواه سرپرست اداره خدمات پشتیبانی، منیژه نصراصفهانی مدیر خدمات پرستاری، محمدرضا شمس سرپرست اداره منابع انسانی، فهیمه دری سرپرست و جمعی از همکاران اداره مدارک پزشکی برگزار شد. در این مراسم، دکتر کریمی، اظهار داشت: «آقای سیدمجتبی هاشمی نمونهای بارز از تعهد و دلسوزی در نظام سلامت است و نقش ایشان در خاطره کارکنان ماندگار خواهد بود.» ح
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا روز دوشنبه ۲۵ خردادماه با حضور دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر کیهان گلشنی معاون درمان، دکتر محمد سالکی مدیر خدمات آموزشی، منیژه نصر اصفهانی مدیر خدمات پرستاری، محمدرضا شمس سرپرست اداره منابع انسانی، هاجر فدایی مسئول واحد بهبود کیفیت و دبیر کمیته و جمعی دیگر از اعضا، در سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد. در این جلسه، سند جامع اجرای پروتکلهای عملیاتی آمادگی و پاسخ بیمارستان در زمان انواع بحرانها و شرایط جنگی با محوریت ارائه خدمات درمانی به مصدومان و مجروحان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. دک
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، آیین باشکوه تجلیل و گرامیداشت آقایان سید مجتبی حجازی، تقی سلمانیان، علی توکلی، محمد کوهکن، سید یوسف موسوی، قیصر احمدی، رضا براتی، بهمن خجسته، مصطفی پناهی، سعید مهوری، باقر فلاح و اسماعیل محسنپور، از همکاران واحد خدمات که به افتخار بازنشستگی نائل آمدهاند، روز یکشنبه 24 خردادماه 1405 برگزار شد.
آیین افتتاح پروژههای آموزشی و درمانی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان به یاد شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۵ با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) روز دوشنبه هجدهم خرداد ماه 1405، دکتر مینو موحدی رئیس مرکز باتفاق دکتر رضا کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر عباسعلی طرفه معاون آموزشی، دکتر سارا نصیرهرندی مدیر درمان، منیژه نصراصفهانی مدیر خدمات پرستاری و جمعی دیگر از مسئولان بیمارستان از طرحهای عمرانی مرکز بازدید کردند.